При създаването на поръчка имате право да изберете дали желаете потвърждаване на поръчката по телефон или не. Всяка поръчка направена през онлайн магазин NASTOLA ще бъде потвърждавана допълнително само при изявено желание от клиента.

След потвърждаване, т.е. при последна стъпка в уебсайт NASTOLA.bg или по телефон, поръчката се приема за крайна. При нужда от промяна, моля да се свържете с екипа ни на посочените контакти.

Всички поръчки направени до 17ч. се обработват и се изпращат в същия ден. Поръчките се изпращат с доставка за следващия работен ден, но подробна информация може да получите в Общите условия.

Ако поръчката е направена след 17ч., то тя ще бъде обработена и изпратена в рамките на следващия работен ден. Екипът на NASTOLA работи със стандартно работно време от Понеделник - Петък и с почивни дни Събота и Неделя, както и на официални празници. В някои случаи се приемат и обработват поръчки и до Събота на обяд. Моля имайте в предвид, че понякога е възможно допълнително забавяне поради непредвидими обстоятелства (влошени метереологични условияи др.). В случай на такава извънредна ситуация, ние от NASTOLA поемаме отговорността да ви уведомим във възможно най-кратък срок.

Срок за доставка

Срокът за доставка в цяла България е от 1 до 2 работни дни, в зависимост от населеното място. При нужда от експресна доставка спрямо някакъв повод, моля пишете ни при създаване на поръчката или се свържете с нас на посочените контакти. Екипът на NASTOLA не може да гарантира супер експресна доставка в рамките на няколко часа, но ще направим всичко възможно да изпълним вашата заявка във възможно най-кратък срок и да направим някого щастлив.

Моля вземете под внимание, че през уикенда и официални почивни дни куриерските фирми работят с ограничено работно време. Също така е възможно забавяне на поръчки в случаи на влошени метереологични условия.

Цена на доставка

Цената на доставка се променя спрямо населеното място, обема и тежестта на пратката.

Основната цена за доставка е както следва:

Доставката до офис на Еконт Експрес или Спиди на територията на Република България за закупени продукти над 50лв. е безплатна. При безплатна доставка се поемат и всички произлизащи такси (наложен платеж, такса при увеличаване на кг и др.).

Изпращане с Еконт Експрес

  • до офис на Еконт на пратка до 1кг - 4лв. и допълнително се начислява процентна такса за наложен платеж*. За по-тежки пратки, цената се увеличава с 0.40лв./кг
  • до адрес на пратка до 1кг - 6лв. и допълнително се начислява процентна такса за наложен платеж*. За по-тежки пратки цената се увеличава спрямо тарифата на Еконт Експрес (+1.50лв. за 2кг; +2.10лв. за 3кг и т.н.)
  • до Еконтомат имайте в предвид следните особености на клетките с размери ш. 61см х д. 44см х в. 37см(малка - до 5кг, средна - до 10кг и голяма до 50кг). В тези случаи пратката се таксува на база тегло, а не според размера на клетката.

При изпращане на пратка с Еконт Експрес, таксата е 1.2% от наложения платеж.

Изпращане със Спиди

  • до офис на Спиди на пратка до 1кг - 3.50лв. и допълнително се начислява процентна такса за наложен платеж*
  • до адрес на пратка до 1кг - 6лв. и допълнително се начислява процентна такса за наложен платежПри пратка над 1кг цената се увеличава с 1 - 1.50лв.
  • до автомат(aps) или офис при пратка над 1кг цената се увеличава с 0.50-1лв. Съответно цената за пратка се получава: до 3кг - 3.05лв.; до 6кг - 4.05лв; до 10кг - 5.05лв; до 20кг - 9.05лв. (само до офис)

* При изпращане на пратка със Спиди, таксата е 0.5% от наложения платеж.

По-обемисти и тежки пратки ще имат различно таксуване за доставка спрямо техните килограми. За повече информация може да посетите интернет страницата на Еконт Експрес или Спиди.

Методи за плащане

За момента NASTOLA.bg предлага разплащане чрез:

  • Наложен платеж при доставка на пратката от избраната куриерска фирма (Еконт Експрес или Спиди)

  • Банков превод по сметката на фирма ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” както следва - IBAN BG47CECB979010G6654000 / BIC: CECBBGSF

  • Paypal на имейл адрес pishi@nastola.bg

Разбира се работим върху въпроса да увеличим методите за плащане за вашето удобство.

Предварителна поръчка

На интернет страницата ни NASTOLA.bg ще намерите също така и категория “Предварителна поръчка”. Тук може да направите поръчка за настолни игри, които все още не са налични при нас.

Използвайки тази категория вие заявявате желанието си да закупите настолна игра с предварителна поръчка. Също така може да изявите “дата на очакване”, т.е. кога желаете да я получите като има минимум 5 работни дни от направената заявка. Нека това бъде уточнено в коментара на поръчката.

Разбира се, ние се стараем да гарантираме точни дати за доставка и получаване. В случай, че имаме възможност да бъде доставена настолната игра в по-кратък период от обявения, ние от екипа на NASTOLA ще се свържем с вас на посочените ни данни за контакт.

Също така искаме да ви уведомим, че за настолните игри с предварителна поръчка са в голяма зависимост от самите издатели на игрите и има вероятност за закъснения с непредвидим срок.

Настолните игри с предварителна поръчка се заплащат предварително с капаро в минимален размер 20% до максимум 100% от стойността на играта. 

Основни точки за настолните игри с предварителна заявка:

  • Тези продукти се предлагат само с предварителна заявка и не са налични на склад
  • Посочените дати за получаване на интернет страницата са само информативни и не можем да гарантираме напълно тяхното спазване
  • Всички настолни игри с предварителна заявка се заплащат предварително чрез оставяне на капаро в размер на 30 процента от цената на продукта.

Предварително заплащане (оставяне на капаро) може да се направи чрез превод към банковата сметка на учредителната фирма на NASTOLA  - ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” с IBAN BG47CECB979010G6654000 / BIC  CECBBGSF или чрез Paypal  на имейл адрес pishi@nastola.bg . Имайте в предвид, че заплащанията през Paypal ще бъдат таксувани в евро. Като основание при заплащане моля посочете номера на поръчката и вашите пълни имена.

Моля да имате в предвид, че има вероятност настолните игри и аксесоарите от категорията с предварителна поръчка да не бъдат заредени в случай, че няма интерес към тях и ще има наличност само за направените предварителни поръчки.

Заявка за връщане на поръчка


Всеки потребител има правото да върне част от продуктите или всички продукти от дадена поръчка в рамките на 14 дни от момента на тяхното закупуване, спрямо Закона за защита на потребителите, дори и да не съществува обективна причина за рекламацията. 
За да бъде върнат конкретен продукт е нужно да бъде в оригиналната си опаковка като няма следи от употреба и не е нарушаван търговския вид на продукта, според законодателните разпоредби на чл. 55 от ЗЗП. При връщане на продукта спрямо упоменатите разпоредби клиентът е задължен да плати разходите, свързани с връщането и доставката на стоката до мястото на първоначалното изпращане. Също така продукта може да бъде върнат директно на място в офиса на фирмата.
Ние от NASTOLA.bg ще възстановим сумата, заплатена от клиента за покупката на продукта в 14 дни от връщането на стоката. За да можем да възстановим определената сума е нужно клиента да попълни “Заявка за връщане” с връщането на самата стока на хартиен носител, изпратен документа на имейл pishi@nastola.bg или да бъде попълнена формата на сайта в опцията “Връщане на поръчка”. Документът трябва да съдържа следните данни:
  • Номер на поръчката
  • Трите имена на клиента закупил стоката
  • Телефон (и) за контакт
  • Номер на касова бележка и/или фактура, ако е била издадена такава
  • Банкова сметка на клиента - IBAN / BIC  
В случай, че сте разопаковали продукта и нещо не ви е харесал, то не се притеснявайте понеже ние от NASTOLA.bg пак сме насреща. Ето тук ще ви запознаем с различни варианти и каква сума ще можем да ви възстановим: 
  • Продуктът е разопакован, но е цялостно запазен и не е бил използван - 70-80%
  • Продуктът е разопакован и е изпробван, но е запазено цялостното му състояние и няма липсващи части - 60-70%
  • Продуктът е разопакован, изпробван е и си личи ясно. (Възможна е липсата на някой елемент) - 40-50%
 
Все пак NASTOLA.bg си запазва правото при сериозни повреди по върнатите продукти, след оглед на върнатата стока, да възстанови част от сумата различна от описаната в по-горните критериии (спрямо чл.48 ал.4 от ЗЗП).
Ако липсва документа за връщане на стоката с попълнени данни, то NASTOLA.bg си запазва правото да откаже рекламацията и съответно изплащане на компенсацията.