Доставка и плащане
95% от поръчките се доставят за 1 работен ден. Ако поръчате днес до 16:00ч., утре поръчката ще е при вас.
За по-малките населени места може да има забавяне от страна на куриерските фирми.
Обърнете внимание, че през делничните дни и официалните празници куриерските фирми работят с ограничено работно време.
Доставка | Куриер | под 50лв. | над 50лв. |
---|---|---|---|
до офис | Спиди / Еконт | 4.99лв. / 5.90лв. | безплатна доставка / 5.90лв. |
до адрес | Спиди / Еконт | 6.50лв. | |
до чужбина | Спиди (DPD) / Български пощи | 10 лв. - 30 лв. |
Цената на доставката може да варира според населеното място, килограмите и размера на наложения платеж. Крайната цената ще бъде изчислена при завършване на поръчката.
Цената на доставката до чужбина зависи от държавата на получателя. Моля, свържете се с нас за допълнително разяснение.
Как работим
1. Получаване
на нова поръчка
2. Потвърждение
по телефона, само ако има сгрешени данни
2. Обработка
изпращане на код за проследяване на имейл
4. Изпращане
всеки делничен ден до 16:00 часа
5. Доставка
до офис, адрес или автомат
1. Получаване на нова поръчка
2. Потвърждение
3. Обработка
Поръчки получени до 16:00 ч. от понеделник до петък се обработват и се изпращат на същия ден.
Поръчки получени до 12:00 ч. в събота се обработват и изпращат на същия ден.
Ако поръчката е получена след 16:00 ч., то тя ще бъде обработена и изпратена в рамките на следващия работен ден.
NASTOLA работи с работното време на куриерските фирми. Всеки куриерски офис има различно работно време. Стандартното работно време се покрива от всеки офис – от 9 до 18 ч. в делнични дни и от 9 до 13 ч. в събота. Неделя е почивен ден.
5. Доставка
Ако пратката не бъде потърсена в 7 дневен срок се връща обратно.
Известяване
чрез имейл
Всеки клиент получава известие по имейл с информация за направената поръчка. Свързваме се с клиентите, ако има допусната грешка с данните на получателя и е нужна допълнителна информация.
чрез Viber/SMS
Спиди изпраща Viber известие на всички клиенти с информация за номера на товарителницата и датата за доставка.
Еконт изпраща SMS известие само за пратки изпратени до офис.
Куриерите звънят за потвърждение на часа за доставка за всички поръчки до адрес.
Плащане
За момента NASTOLA предлага разплащане чрез:
Наложен платеж (Пощенски паричен превод)
Плащане при доставка до адрес или офис на куриер.
Плащане с карта
Може да направите директно плащане попълвайки номера на картата, дата на валидност и CVC номер.
Банков превод
Само след получаване на превод, пратката се обработва и изпраща към клиента.
Получател
НАСТОЛА ЕООД
Сметка на получателя
IBAN: BG20UNCR70001523985528 / BIC: UNCRBGSF
Основание
Номер на поръчката