Използването на този сайт и регистрирането на поръчка чрез него се счита за съгласие с посочените условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези общи условия, моля не използвайте тази интернет страница за настолни игри и аксесоари. ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” си запазва правото да променя условията по всяко време без предварително известие, като променените условия бъдат публикувани в сайта.

ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” е фирма, регистрирана по Търговския закон на Република България, със следните данни:

МОЛ: Христинка Йовчева

ЕИК: 203937222

Няма регистрация по ЗДДС

ул. Петко Каравелов 14

гр. Харманли, 6450

Банкова сметка: IBAN BG47CECB979010G6654000 / BIC CECBBGSF

Фирмата има регистрация като Администратор на лични данни с № 431286 по КЗЛД.

Регистрация на акаунт

Създаването на регистрация се прави като кликнете на бутона “Регистрация” и следвате всички стъпки. Нужно е да бъдат попълнени всички задължителни полета с актуална информация. Ако липсва информация, то това може да усложни обработката на поръчката ви. Препоръчително е всички ваши данни да бъдат изписани на кирилица, с изключение за имейл адреса (да бъде изписан на латиница).

С направената регистрация си създавате т.н. профил/акаунт на интернет страница nastola.bg. Този профил ви предоставя възможност да разглеждате, избирате и съхранявате любими продукти и в последствие да направите поръчка. За направената поръчка ще бъдат използвани данните от създадения профил ако те не бъдат променени. 

Разбира се, след успешна регистрация, при всяка една отделна поръчка, ще имате възможност данните от профила ви да бъдат променени. 

Забравена парола

При забравена парола можете да създадете заявка “Забравена парола” като въведете имейл адреса си в обозначеното за целта поле. На посоченият имейл адрес ще получите автоматично генерирана парола, с която да влезнете на интернет страницата NASTOLA.bg. Поради съображения за сигурност е силно препоръчително да смените автоматично създадената парола с нова по ваш избор. 

Също така е изключително важно да не споделяте паролата си с никого и да не я оставяте записана на видни места за защита на вашите лични данни.

NASTOLA.bg не може да гарантира за личните данни ако някой е използвал неправомерно вашата парола, затова ви молим да внимавате със съхраняването.

Поръчка като гост

Ние от NASTOLA.bg ви предоставяме възможността да направите поръчка дори и без регистрация в сайта. 

Имайте предвид, че в този случай също остават съхранени личните ви данни с цел обработка и изпълнение на поръчката/поръчките и свързване с вас при възникване на проблем или неточност.

Всеки клиент си запазва правото да разбере с какви точно лични данни разполагаме, за какво биват използвани и при изявено желание да бъдат променени или премахвани от базата данни на сайта.

Използване от деца

Интернет страница NASTOLA.bg няма ограничения за посещения и регистрация от деца. 

Също така родители - настойници имат възможността да преглеждат и редактират профила на детето. Те могат да се свържат с нас чрез посочените контакти ако желаят да им бъде съобщавана информация при промяна на профила или нередности. 

В тези случаи ще бъде поискана информация под формата на лични данни от родителя-настойник за потвърждаване на неговите права върху детето. Личната информация ще бъде единствено използвана за това потвърждение.

В случай на направена поръчка от дете се приема, че тя е била съгласувана и одобрена от родителя-настойник. Ако не е така, поръчката може да бъде върната при определените условия в секция “Връщане на поръчка”.

Поверителност на данните

Личната информация предоставена на интернет страница NASTOLA.bg ще бъде използвана за обработка и изпълнение на поръчката/ поръчките и свързване с клиентите при възникване на проблем/неточност. Също така личните данни могат да се използват за имейл информационен бюлетин само при изричното съгласие на потребителя. Всеки потребител има правото да се откаже от този информационен бюлетин по всяко време като се свърже с нас или използва опцията за отказ в настройките на своя профил.

Профилът на всеки клиент може да бъде изцяло изтрит от базата данни на NASTOLA.bg, както и всички данни свързани към този профил, по всяко време при изявено желание от страна на потребителя. 

За повече информация относно условията и разпоредбите за поверителност може да погледнете на страницата в сайта “Политика за поверителност”.

Продукти

Всички продукти в интернет страницата NASTOLA.bg като настолни игри, разширения за настолни игри и аксесоари са 100% оригинални. Продуктите се получават от директни сертифицирани дистрибутори.

Настолните игри на сайта са разделени в различни категории за по-голяма достъпност.

Цените на продуктите в сайта са с включено ДДС. При неточност в описанието или цената на някой продукт, молим да се свържите с нас на посочените контакти.

Интернет страница NASTOLA.bg и в частност ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” си запазва правото да променя цените и промоциите. 

Поръчка

При създаването на поръчка имате право да изберете дали желаете потвърждаване на поръчката по телефон или не. Всяка поръчка направена през онлайн магазин NASTOLA.bg ще бъде потвърждавана допълнително само при изявено желание от клиента.

Поръчки на интернет страницата NASTOLA.bg могат да бъдат направени по всяко време на денонощието (24 часа). Всъщност обработването и изпращането на поръчка може да бъде направено само в работно време (от Понеделник - Петък в часовете от 09:00 до 18:00ч. и с почивни дни Събота и Неделя, както и на официални празници).

След потвърждаване, т.е. при последна стъпка в уебсайт NASTOLA.bg или по телефон, поръчката се приема за крайна. При нужда от промяна, моля да се свържете с екипа ни на посочените контакти. 

Всички поръчки направени до 17ч. се обработват и се изпращат в същия ден. Поръчките се изпращат с доставка за следващия работен ден, подробна информация може да получите в Срок за доставка.

Ако поръчката е направена след 17ч., то тя ще бъде обработена и изпратена в рамките на следващия работен ден. Екипът на NASTOLA.bg работи със стандартно работно време от Понеделник - Петък в часовете от 09:00 до 18:00ч. и с почивни дни Събота и Неделя, както и на официални празници. В някои случаи се приемат и обработват поръчки и до Събота на обяд. Моля имайте в предвид, че понякога е възможно допълнително забавяне поради непредвидими обстоятелства (влошени метереологични условия и др.). В случай на такава извънредна ситуация, ние от NASTOLA поемаме отговорността да ви уведомим във възможно най-кратък срок.

Осъществяване на поръчка

Поръчка може да бъде направена от лице, регистрирано на интернет страницата или само като гост.

Цена на поръчката

Общата цена на поръчката в края се получава след събиране на цените на поръчаните бройки продукти, цената за доставка (ако не е включена безплатна доставка), таксата за наложен платеж (ако не е включена безплатна доставка). Всички продажни цени на сайта NASTOLA.bg са с включен ДДС. Крайната цена не се променя от момента на направена поръчка до момента на самото плащане освен за горе-посочените добавени стойности на доставка и наложен платеж. Крайната цена с доставка и наложен платеж може да варира спрямо нето теглото на пратката. За по-точна информация може да се запознаете с цените на куриерските фирми Еконт Експрес и Спиди на техните интернет страници.

Интернет страница NASTOLA.bg и в частност ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” си запазва правото да променя цените и промоциите. 

Промоции

Промоциите в интернет страница NASTOLA.bg могат да включват настолни игри, разширения и аксесоари на намалена от оригиналната продажбена цена. Тези специални предложения са определен период от време и важат до изчерпване на количествата. NASTOLA.bg и в частност ЕТ “Хриси-Христинка Йовчева” си запазва правото да променя периода, определената промоция и съответната й цена.

Доставка и плащане

Информацията за доставка и плащане на продукти, поръчани от интернет страницата NASTOLA.bg, може да намерите в отделната категория на сайта Доставка и плащане.

Връщане на поръчка 

Всеки потребител има правото да върне част от продуктите или всички продукти от дадена поръчка в рамките на 14 дни от момента на тяхното закупуване, спрямо Закона за защита на потребителите, дори и да не съществува обективна причина за рекламацията. 

За да бъде върнат конкретен продукт е нужно да бъде в оригиналната си опаковка като няма следи от употреба и не е нарушаван търговския вид на продукта, според законодателните разпоредби на чл. 55 от ЗЗП. При връщане на продукта спрямо упоменатите разпоредби клиентът е задължен да плати разходите, свързани с връщането и доставката на стоката до мястото на първоначалното изпращане. Също така продукта може да бъде върнат директно на място в офиса на фирмата.

По-подробна информация може да бъде намерена в категория Връщане на поръчка

Възможни проблеми при изпълнението на конкретна поръчка:

  • Посочен неточен или грешен адрес за доставка
  • Ако се извършва предварително плащане по поръчката, при забавяне или неизвършено плащане (чрез банков превод)
  • Липса на телефонен номер за контакт с клиента
  • Липса на човек, който да вземе доставката от офис на куриерската фирма или да приеме пратката на посочения в поръчката адрес
  • Продукт (и) от направената поръчка не са в наличност и е възникнала неточност на сайта. В този случай ние от NASTOLA.bg поемаме пълната отговорност да се свържем с клиента във възможно най-кратък срок. Ако е извършено предварително плащане за направената поръчка, а тя не може да бъде изпълнена - 100% връщане на заплатената сума.

Оплаквания и разпоредби

Клиентът има възможност да се оплаче за каквато и да е нередност или неточност чрез контактната форма в сайта на NASTOLA.bg или на посочените данни за контакт.

В случай на неуредени въпроси по общите условия влизат в сила разпоредбите на действащото законодателство на Република България.