Всеки потребител има правото да върне част от продуктите или всички продукти от дадена поръчка в рамките на 14 дни от момента на тяхното закупуване, спрямо Закона за защита на потребителите, дори и да не съществува обективна причина за рекламацията.

За да бъде върнат конкретен продукт е нужно да бъде в оригиналната си опаковка като няма следи от употреба и не е нарушаван търговския вид на продукта, според законодателните разпоредби на чл. 55 от ЗЗП. При връщане на продукта спрямо упоменатите разпоредби клиентът е задължен да плати разходите, свързани с връщането и доставката на стоката до мястото на първоначалното изпращане.

Ние от NASTOLA.bg ще възстановим сумата, заплатена от клиента за покупката на продукта в 14 дни от връщането на стоката. За тази цел е нужно клиентът да попълни “Заявка за връщане на продукти” с връщането на самата стока или изпратен документа на имейл pishi@nastola.bg. Документът трябва да съдържа следните данни:

  1. Номер на поръчката
  2. Трите имена на клиента закупил стоката
  3. Телефон (и) за контакт
  4. Номер на касова бележка и/или фактура, ако е била издадена такава
  5. Банкова сметка на клиента - IBAN / BIC

В случай на следи от употреба и/или нарушен търговски вид, NASTOLA.bg си запазва правото да бъде възстановена част от заплатената сума на клиента.

Ако липсва документа за връщане на стоката с попълнени данни, то NASTOLA.bg си запазва правото да откаже рекламацията и съответно изплащане на компенсацията.

Прочети повече