Всеки потребител има правото да върне част от продуктите или всички продукти от дадена поръчка в рамките на 14 дни от момента на тяхното закупуване, спрямо Закона за защита на потребителите, дори и да не съществува обективна причина за рекламацията.
За да бъде върнат конкретен продукт е нужно да бъде в оригиналната си опаковка като няма следи от употреба и не е нарушаван търговския вид на продукта, според законодателните разпоредби на чл. 55 от ЗЗП. При връщане на продукта спрямо упоменатите разпоредби клиентът е задължен да плати разходите, свързани с връщането и доставката на стоката до мястото на първоначалното изпращане.
Ние ще възстановим сумата, заплатена от клиента за покупката на продукта в 14 дни от връщането на стоката. За тази цел е нужно клиентът да попълни “Заявка за връщане на продукти” с връщането на самата стока или изпратен документа на имейл pishi@nastola.bg. Документът трябва да съдържа следните данни:
- Номер на поръчката
- Трите имена на клиента закупил стоката
- Телефон (и) за контакт
- Номер на касова бележка и/или фактура, ако е била издадена такава
- Банкова сметка на клиента – IBAN / BIC
Критерии за възтановяване на сума по върната стока:
- Продуктът е разопакован, но е цялостно запазен и не е бил използван – 70-80%
- Продуктът е разопакован и е изпробван, но е запазено цялостното му състояние и няма липсващи части – 60-70%
- Продуктът е разопакован, изпробван е и има следи от употреба – 40-50%
NASTOLA си запазва правото при сериозни повреди по върнатите продукти, след оглед на върнатата стока, да възстанови част от сумата различна от описаната в по-горните критериии (спрямо чл.48 ал.4 от ЗЗП).
Объркани поръчка
Ако поръчката Ви съдържа грешен продукт, може да се свържете с нас и ние ще поемем разходите по връщането и замяната на продукта.